Regen, wind en kou... - Reisverslag uit Sittard, Nederland van Lotte Faber - WaarBenJij.nu Regen, wind en kou... - Reisverslag uit Sittard, Nederland van Lotte Faber - WaarBenJij.nu

Regen, wind en kou...

Blijf op de hoogte en volg Lotte

17 November 2015 | Nederland, Sittard

Eindelijk weer een blog, vanuit thuis (Nederland) Ik heb al even niks meer geschreven, omdat ik het heel erg druk heb gehad en ik even vergeten was dat ik nog een blog had.

Het afscheid nemen in Spanje viel toch wel zwaar, al zou je het nooit snel zien aan mij, ik vond het toch niet zo leuk. Vooral de mensen achter laten, die in zo'n lange tijd toch veel voor je zijn gaan betekenen. Aangezien ik toch wel wat heb meegemaakt daar, groei je heel erg naar de mensen toe, omdat je verder niemand hebt. Zij voelen dan ook echt aan als familie en ik mis ze nu wel!
Ook heb ik nog voor een baby poesje mogen zorgen, mijn laatste 2 weken. Dat was ook echt super om te toen en ik heb er erg van genoten

Daarna heb ik van iedereen afscheid genomen en mijn spullen ingepakt in de auto. Toen ik eenmaal klaar was, ben ik mijn vader gaan ophalen op het vliegveld in Reus. (Bij Barcelona) Dit was ongeveer 2 uur rijden. Daarna zijn wij aan een stuk door terug naar huis gereden. In totaal hebben we er 18uur over gedaan, maar omdat we in de nacht reden was het heel rustig op de weg en ging het prima.

Eenmaal thuis gekomen, is alles weer normaal. Alles is het zelfde. Sommige stoepjes zijn veranderd, maar dan heb je het ook echt gehad. Gelukkig hoef ik me totaal niet te vervelen want ik moet een hoop regelen voor mijn volgende bestemming, wat er nu ook al bijna aan zit te komen!!

Ondertussen ben ik nog even een vriend gaan opzoeken in Zweden. Daar was ik nog niet geweest, dus dat kan ik nu ook weer van mijn lijstje schrappen haha. Het was super! We zijn de eerste dag naar Copenhagen geweest, en hebben daar veel gezien. Ook zijn we in een toren geweest van 70 meter hoog. Met de trap!! Uiteindelijk heb je wel een heel mooi uitzicht over Copenhagen. de tweede dag zijn we in Malmo geweest. Dit ligt in Zweden. Naar mijn mening lijkt het zuiden van beide landen heel erg op Nederland. Alleen de taal is niks van te verstaan haha, maar het klinkt zo grappig.

Nu werk ik ook nog 2 dagen in de week in het dierenasiel. Hier doe ik de verzorging van de katten. Ze zijn zo leuk allemaal! Er zitten babies van 1,2,3 maanden, maar ook oude katten. Volgende week ga ik ook beginnen met de katten te verzorgen die in quarantaine zitten. Dit zijn voornamelijk katten die net zijn aangekomen, en dus 2 weken beschermd en afgesloten zitten, vanwege ziektes die ze kunnen hebben. Het liefste neem ik ze allemaal mee naar huis, maar dan doet mam me wat........

Oja en tot slot, is mijn geliefde Spaanse auto meteen verkocht! Als ik ooit weer terug ga naar Spanje, koop ik, of geen auto, of een oude auto waar heel veel krassen op zitten. aangezien die Spanjaarden er regelmatig tegen aan zitten en dan maakt het toch niet uit.


Nou, dit was mijn blogje vanuit Nederland. Nu staat er nog maar 39 dagen op de teller voordat mijn volgende reis begint. Ik kan niet wachten!! Maar..Ik heb wel alweer heimwee naar Spanje.

  • 17 November 2015 - 20:58

    Marlies Schaefer:

    Lotje maar nu ben je nog heerlijk bij ons. En daar genieten we ieder moment van.❤️

  • 17 November 2015 - 22:39

    Jokke:

    Hey Lotte,
    Wij hebben gisteren onze caravan afgesloten en brengen hem vrijdag even naar de dealer voor zijn jaarlijkse beurt. Eind januari vertrekken wij naar Ribera. Wij kijken er ook heel erg naar uit om terug in het warme klimaat te zitten en de mensen die,we,reeds kennen terug te zien. Natuurlijk gaan we jou daar missen. Het babbeltje aan de balie zal ineens heel wat moeilijker worden.
    Voor we naar ginder vertrekken zijn we vanaf 26 dec tot 11 of 12 jan nog in Nederland op de camping. Namelijk in Sevenum.
    Een weekje voor Kerst staan we ook nog even in Kasterlee.
    Veel zijn we dus niet thuis.
    Nog veel plezier met je volgende reizen en als we in Spanje zijn zal ik zeker bericht aan je laten.

    Groetjes

    Jokke en Sonja

  • 17 November 2015 - 22:54

    Steffannie:

    Lotte Lotte Lotte ,

    Je kan ook niet stilzitten he ;)
    Supergaaf al die reizen die je beleefd , een levenservaring die niemand je af kan nemen!

    Ik kijk met veel plezier uit naar je volgende blog :)

    Liefs Steffannie

  • 20 November 2015 - 20:44

    Ria Dictus:

    Was gezellig om weer wat van je te horen, wat heerlijk om te lezen dat je zo reislustig en ondernemend bent,wil op staande voet ook weer heerlijk jong zijn. Onze plannen zijn om minimaal 4 weken naar Schadinavie te gaan met name Zweeden en Noorwegen, En dan in Sept Okt en Nov naar Torre la Sal te gaan waar we nummer 512 hebben gereserveerd. We kijken uit naar je volgend avontuur waar ik heel erg benieuwd naar ben,
    Veel groeten en een mooie tijd in Nederland en op naar het nieuwe avontuur Adrie en Ria Dictus.

  • 24 November 2015 - 11:03

    Ad En Marion Van Benthem:

    Hallo lieve Lotte,
    Je gelooft het niet, mijn bericht was klaar en ik wilde het weg sturen, en daar schoot het ergens de elctronische snelweg op, maar niet naar jou!
    Oke, dan ga ik maar weer opnieuw schrijven. Misschien dat het nu wel lukt.
    Het is jammer dat je ons als familie mist, maar nog even en je kunt op je volgende bestemming nieuwe "familie"maken.
    Wij missen je hier ook, al hebben we al wel een opvolgster. Donna, is ouder dan jij en al 4 jaar in Spanje op verschillende plekken. Kijken hoelang zij het hier volhoudt.
    Wij zijn net terug van ons bliksembezoek aan Nederland. We hebben onze vriendinnen bezocht en met beiden gaat het naar omstandigheden redelijk goed. Ook hebben we de familie weer gezien, dus we kunnen er weer tegen.
    Kijk jij uit in het asiel? Je krijgt er rode vlekken van hè?!
    Nou Lot, geniet van je laatste weekjes in Nederland en verheug je op je volgende bestemming!
    Liefs van Ad en Marion

  • 26 November 2015 - 15:15

    Lotte De Faber:

    Hallo allemaal,

    Lekker late reactie, maar ik krijg nooit binnen als ik een berichtje binnen krijg.
    Maar wat een leuke reacties allemaal :) Door die leuke reacties zal ik zeker door blijven gaan met mijn blogjes. Al heb ik nu in Nederland niet meer zo heel veel te vertellen haha.

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Sittard

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Januari 2016

Hot and Sunny Australia

17 November 2015

Regen, wind en kou...

08 Oktober 2015

Laatste weken

04 September 2015

Laatste maanden
Lotte

Actief sinds 04 Sept. 2015
Verslag gelezen: 342
Totaal aantal bezoekers 3465

Voorgaande reizen:

04 September 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

04 September 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: